Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 09:46:39 +0300

Tere!

Luunja vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03751 
aadressile Tartu maakond, Luunja vald, Lohkva küla, 4320070 Ridaküla tee// 
45 Tartu-Räpina-Värska tee// 45 Tartu-Räpina-Värska tee T7 
(Reoveekanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekti kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26937794>  (menetlus nr: 
424122), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Luunja vallavalitsus) või menetleja (HEIKI TOOMING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister